sobota 6. júla 2013

Zmena outfitu

Ahojte! :)
Prepáčte že som dnes neprispela ale boli sme u babky. :)
Tak a teraz som tu zo Zmenou a vybrala som si doll nika256

OUTFIT PRED:
Outfit sa mi veľmi páči :) . Biela blúzka krásne vynikla na rifliach a topánkach. Rifle majú veľmi peknú farbu čo sa hodí k celému outfitu :). Straaašidelne sa mi páčia tie topánky, sú skvelej farby a opticky predlžujú nohy. Kabelka do ruky sa hodí len farba takej béžovej mi neladí. Asi by som dala preč tú čelenku :/. Vlasy sa k outfitu hodia a aj farba :) Inak je všetko krásne zladené a zato jej dávam 10/10 :)
Make-up: Ako som už spomínala vlasy sa hodia. Páči sa mi a outfitu a celej dollke dodávajú takú akoby ,,drzosť´´ ústa! :) Keď si ju priblížime vyzerá tak akoby "neviniatko" :D To spôsobuje obočie :). Páči sa mi že pery nechala matné ničím nenafarbené. Orieškovo-hnedé oči sa ku všetkému hodia- outfitu mak-eupu. Neviem prečo zvolila také akoby slabo ružové očné tiene. Ale s očami to pekne vyniká :) . Biela linka sa hodí k blúzke čo oceňujem že nezvolila čiernu linku. Všetko je dokonalé zladené :) Dávam jej tiež 10/10 bodov :)





OUTFIT PO:
Takže čím začnem..? Top- metalovo-strieborno-čierny top. Nad ním bola taká akoby blúza bielej farby. Nohavice - džínsy resp. rifle som zvolila slabo modré ktoré sú napodobeninou džínsov z LE. Topánky boli na výber len 3 tak som zvolila tie čo mala v jej outfite. Celé som to oživila zlatým hrubým náhrdelníkom ktorý tomu dodal odvahu. Celkový outfit sa mi páči :) .


Páči ? :) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!