pondelok 22. júla 2013

Zmena outfitu

Ahojte! :)
Som rada že ste sa mi prihlásili do Zmeny outfitu.

Dnes som si vybrala

  • www5423
  • Level: 45
  • Od roku 2010
  • Slovenka
  • Dievča
  • Pozrite sa do jej Bazzaru ! 

OUTFIT Pred:
Jej outfit je pekný pretože je jednoduchý. Nieje nijako načačkaný. Zvolila čierne krátke kraťasky. Jemnú fialkovú blúzku ktorá je doplnená čiernymi "ramienkami". Zvolila baleríny vo farbe akú ma aj na blúze čo veľmi chválim, pretože ak by dala čierne,  pôsobilo by to veľmi tmavo. Krátke vlasy sú pekné. Asi by som zmenila farbu rúžu. Ale inak celkový outffit je taký jednoduchý :). 







OUTFIT Po:
Tento outfit je takisto jednoduchý. Zvolila som čierne topánky na vysokom opätku s otvorenou špičkou. Kraťasy ružovej farby so striebornými cvočkami. Top bez ramienok vo farbe takej.. akoby tyrkysovej. A biely priesvitný svetrík. :)

V ďalšej časti budem meniť Caroline3365. :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!