sobota 6. júla 2013

Nová soutěž každý týden!

Ahoj!
Mám pro vás novou soutěž ketrá se jmenuje 3 proti 3.
Každý týden náhodně vyberu 3 dollky a ty budou soutěžit o různé ceny :)
Dnes jsem si vybrala:smajlicek112,vladuska.123 a coolmarinka.
Každý může hlasovat!
1.Každý outfit zhodnotím já :)
2.Vy budete hlasovat.
3.Ten kdo vyhraje tomu dám zapeklitou otázku a pokud odpoví výhral pokud ne zeptám se 2.ktrý měl nejvíc hlasů atd.
Tady Outfity:




















1.Outfit:Smajlicek112 vše zladila co černé barvy a přidala kulaté brýle které se nosily asi nevím v 70.?Ale je to hezké :) Každopádně mi tam něco chybí :/CO?Něco barevného třeba by jsem vyměnila něco černého za zelené,žluté nebo oranžové.A boty ty se mi nelíbí!!Dala by jsem třeba nějiake na platformě nebo kozačky.a teď k topu:Gratuluji!Našla jsi úžasnou kombinaci jak dát sukni!Mě by to nikdy nenapadlo!Úžasné! Celkové hodnocení 9,5/10
2.Outfit:No Vladuska.123 zladila džínové? Šaty?No určitě bych k tomu nedávala válenky.Pásek nevím jistli tam už byl jistli ne tak tě k ttomu napadl hezky.Legíny bych zvolila světlejší barvy.Každý má jiný vkus :)
no už nevím co říct :)
3.outfit:Coolmarinka zladila Bílé krátjé letní šaty (které se mi líbí) s hnědou kabelkou.No má jen 3 položky něco mi tam chybí!Brýle sluneční do ruky nebo na oči.Teď jsem se koukla na vlasy vidím že je má také zladěné s kabelkou :DDD.Boty jsou v poho.To je vše.

tady můžete hlasovat:
Čí outfit je nejhezčí?
  
pollcode.com free polls 
Ps:Nejde mi dát banner :( sellda

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!