piatok 5. júla 2013

Zmena outfitu 3

Ahojte!  :)
Aj dnes sa tu vidíme. Som tu so Zmenou outfitu. Pre dnešný deň som si vybrala daduskak.


OUTFIT PRED:
Wáu! Tento outfit sa mi strašne páči. Začnem od tuniky. Tunika je kvietkovaná zladená do bielej, ružovej, zelenej,modrej ... farby. Skôr by som tieto kvietkované vzory nechala na jar, ale aj na leto sa perfektne hodia. Krásne zladila tmavo ružový opasok. Pri niečom inom by mi tam ten opasok vadil, ale tu nie. Sukňa je biela ako základ tuniky. Skoro ju tam nevidno, ale s šortkami by som si to nevedela predstaviť.Topánky na vys. opätku sú biele ladia k celkovému outfitu ale tá hnedá podrážka mi tam nejako vadí. Ozdoba na hlave- čelenka z kvetov je skôr do fialova, a v tunike je fialovej minimálne a to ešte k tomu slabo fialovej možno tú by som dala preč, ale potom by to nevyzeralo tak super. Outfitu dávam 10/10 :)

Make-up je ten taký prepracovaný aby to vyzeralo reálne a z toho vyplýva že z blízka do nebude vyzerať bohvieako dobre. No tu ma to prekvapilo, vyzerá to fajn. Ale farby očných tieňov nie sú zladené s outfitom. To bude asi preto, aby do z diaľky vyzeralo realisticky. Farbu rúžu chválim pretože ladí k opasku. Make.upu dávam 8/10 keďže si dala záležať na realistickom vzhľade. :) (áno viem že veľa vypisujem :D )






Outfit PO:
Popravde, trochu som sa bála robiť outfit po takej nádhere.. Ale :). Vytvorila som 2 outfity pretože som im nevedela odolať. Začnem s tým čierno bielym. (Druhý už hodnotiť nebudem). Je to klasika čierno bieleho outfitu. Ako top som zvolila bikiny bielej farby, opasok na oddelenie čierno bielej sukne od známej značky. Kabátik čierny tiež od známej značky. Dosť ťažko sa mi hľadali topánky a kabelka. Kabelku som predsa len našla akú takú - čiernu. Topánky sa mi hľadali horko ťažko kedˇže nemala moc na výber čiernych farieb.


1. outfit:


2. outfit



Tak ako, páči? :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!