sobota 6. júla 2013

Milujem Stardoll

Ahojte! Máme tu pre Vás novú súťaž - Milujem Slovensko! Pôjde o to že dobrovoľný účastník si pozrie to, čo my sem dáme a potom splní úlohu za ktorú, ak bude správna dostane body podľa vygenerovania. Výsledky dáme do ďalšieho príspevku Milujem Stardoll ja alebo CGA!


1. disciplína -
Odfotíme obrázok z nejakého miesta na Stardolle a ukážeme ju súťažiacim. A oni budú musieť povedať, čo je na tom mieste zvláštne!


2. disciplína -

Otázky týkajúce sa pravidiel Stardollu!

Ako sa mi hacker mohol dostať na účet?



3. disciplína -

Ukážeme Vám obrázok nejakého kúsku, a Vy musíte povedať z akého je to obchodu!



Takže hádajte! Držím Vám palce!

MissSlovensko & CoverGirlAduska


2 komentáre:

  1. 1.ta vana v levo nahoře.2.kdyz někomu dáváš heslo nebo používáš hodne proxy.nabo posílaš ho přes email.
    3.IT GIRLS
    sellysellycool

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. vaňa
    2. mala som taký prípad, že jedna doll - moja sd kamoška mi začala vypisovať že ona ma urobí royalty a že jej len musím dať moje heslo na účet. Moja kamoška však dnes písala po česky, a pritom doteraz vravela po Slovensky, no a vtom ma to trklo! Pre istotu som sa spýtala na pár otázok na ktoré by vedela odpovedať iba ona, no ani na jednu správne neodpovedala. Tak som už len rýchlo napísala Stardoll-u a hotovo! táto Dollka totiž naletela nejakému hackerovy, a dala mu svoje heslo. A ten, namiesto toho aby ju urobil Royalty (nedá sa to), jej zmenil heslo, a cez jej účet začal nahovárať jej priateľky. neviem síce načo je mať toľko dolliek bez SS členstva dobré, no čo už.
    3. IT GIRLS

    Evintas

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!