piatok 5. júla 2013

Hodnotenie outfut 3

Čautéé ;)
Dnes sa vidíme zas, a ja som tu s Hodnotením outfitu. Vybrala som si doll s menom natal-i-ka

OUTFIT natal-i-ka
Tento outfit sa mi celkovo páči. Šaty z nelly.com  sú biele dosť prepracované a sú skôr večerné šaty. Základ sú tie biele šaty, ako doplnok- kabelku zvolila cez plece. Je to taká hnedá farba. (neviem prečo ale pripomína mi piknikovú deku takú kockatú červeno- bielu :D) . Topánky sú fajn tiež hnedé.Páči sa mi ten doplnok ktorý je čierny a má perlu hnedej farby ktorá celkovo ladí k ostatným doplnkom -kabelkou a topánkami-. Celkový outfit je pekný, hodnotím ho na 9/10 :)
Make-up- je jednoduchý resp. jemný vo farbách hnedej a bielej. Riasy sú pekné, keďže sú umelé ale nie sú tak výrazné. Lícenku zvolila tiež v hnedej a bielej farbe čo hodnotím kladne :) . Vlasy sa mi k tomuto outfitu hodia aj farbou, len mi tam prekáža ten .. no to čo si tam dorobila.. :) Ale inak je make-up super . Hodnotím na 9,5/10 :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!