pondelok 22. júla 2013

Hodnotenie outfitu

Ahojte!

Dnes som si vybrala Hodnotenie outfitu. Hodnotím  doll menom

  • liliennell
  • 61 level
  • od roku 2011
  • Češka
  • Dievča
  • Pozrite sa do jej Bazzaru, má ta úchvatné vlasy! :)


OUTFIT Pred:
Páči sa mi ako skombinovala čiernu a červenú. Pod červený top dala opasok aby to vytváralo dojem "spadnutého" ramienka. Zvolila rozšírenejšie čierne rifle ktoré doplnila červeným opasok. Osobne sa mi takéto džínsy ale k tomuto outfitu sa celkovo hodia. Topánky s otvorenou špičkou, sú červenej farby tak ako časť outfitu. Kabelky sa mi tam nehodia. Jedna je príliš malá a tá druhá je slávnostná skôr k šatám. Vlasy sa mi tam tiež nejako nesedia. A preto dávam 8,5/10 BODOV. :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!