nedeľa 14. júla 2013

Ako sa obliekame?

Ahojte :)
Prinášam vám rubriku Ako sa obliekame?
Bude sa tu hodnotiť tak že napíšem "Dávam kontrolku :červenú" napr. hej ?
Dnes budem hodnotiť doll n.1.n.1
  
OBLEČENIE
 Doll má veľmo zaujímavé tričko s zvieracím potiskom.Ďalej sú to super náramky ktoré k tomu ladia.
Opasok je zlatej farby,teda hodí sa celkovo ku outfitu.Topánky sú pekné hlavne s tými náramkami.
Legníni s vybíjanímy bokmi sú veľmo zaujímavé.   
VLASY A ŠPERKY A MAKE-UP
Vlasy červeno-ohnivej farby sú veľmo rockové a dá sa povedať cool.Čo sa týka šperkov okuliare by som
vytkla.Sú skôr ku letnému outfitu.Make-up vlastne len ústa sú veľmo ružové zmenila by som ich.
CELKOVÉ HODNOTENIE 
Outfit je taký jarný.Páči sa mi na ňom skoro všetko.
Outfitu dávam kontrolku:ZELENÚ

Vaša 


6 komentárov:

  1. Ten outfit nie je zlý, celkom pekný, ale priveľa náramkov je použitých.
    Ale LadySuzzane-Prosím ťa koľko máš rokov? 6? Nauč sa písať(s zvieracím,veľmo???).
    Jarný nie je vôbec a vlasy nie sú rockové, skôr punkové.
    Stardolmaniak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prepáč ale ja to mám dobre čo sa týka môjho veku to nepoviem aj keď nemám 6.
    A píše sa s kým s čím s zvieracím.A nechápem tvojej otázke v tej zátvorke.
    Podľa mňa je ten účes rockový a jarný je takže nechápem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Píše sa SO zvieracím (vokalizácia predložiek/5.trieda/ vygúgli si ;). Tiež sa píše veľmi. Outfit je skôr jesenný a za účesom si stojím,ale ako myslíš. Have a nice day :)

      stardolmaniak

      Odstrániť
    2. A tiež k outfitu, tam si zase predložku vokalizovala zbytočne ;)

      Odstrániť
    3. A inak toto je rubrika Oprav moje chyby? Ale mne sa zdá že je tam napísané Ako sa obliekame.Vieš čo? Napíš si vlastný blog a tam píš a opravuj. Alebo choď na iný blog ale tu mne hlavne mne nebudeš písať že tu mám chybu.Takže nepíš prosím ťa sem takéto BLBOSTI!!!

      Odstrániť
  3. Suzz, našla som ti tam 5 chýb. Inak som majiteľka takže ti to povedať môžem: Nauč sa písať plís! Nehovorím, že ja sa nikdy nemýlim, no ale toto...

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!