utorok 16. júla 2013

Rozhovor s Mischa18

Rozhovor s Mischa18

LadySuzzane:Ako dlho si už na SD?
Mischa18: 28.8.2013 to bude už 7 rokov, celkom dhlo už, mám to ako svoju menšiu závislosť :)
LadySuzzane: Kto alebo čo ťa sem dostalo?
Mischa18: Tak to už ani neviem ako som sa k stardollu dostala, je možné že nejako som na to natrafila pri potulkách 

internetom a sa mi to zapáčilo tak som tu aj

zostala :)
LadySuzzane:Poznáš niekoho zo SD aj osobne?
Mischa18: Nepoznám nikoho, mám to len ako zábavku vo volnej chvílke :)
LadySuzzane:Je pre teba nejaká výhoda čo sa týka SS?
Mischa18: Tak výhoda je akurát to, že mám SD a môžem si kúpiť viacej vecí, či oblečenia alebo nábytku, doplnkov
LadySuzzane:
Máš nejaký obľúbený kus oblečenia?A aký?
Mischa18: Zbožňujem šaty a kabelky, to sú moje najoblúbenejšie šaty momentálne najnovšie z Chanel 

Tribute - Tweed Coco Dress
LadySuzzane:
A čo by si odkázala Stardolákom?

Mischa18: No odkázala by som im len to, že nech sa tu dobre zabávajú, spoznávajú čaro módy, predsa len sa tu môžeš zahrať na hviezdu a ukázať aký máš vkus

 a čo je v tebe, ale nech to neberú moc vážne

Ďakujem doll Mischa18





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!