pondelok 22. júla 2013

Girls Time+ HILT

Ahojte!
Opäť som tu aj s Girls Time, kde budeme preberať módne trendy tohoto leta (už zase).
Maxi skirts - sú sukne, ktoré sú veľké a ,,voľné". Dajú sa kúpiť vo veľa obchodoch.
Reál:

Na SD sa dajú kúpiť tiež vo veľa obchodoch, no najlacnejšie maxi skirts sú v Basics.

V tom druhom obrázku- ten 1. outfit je s maxi skirts.
Polka dot - sú bodky na rôznych kúskoch oblečenia, alebo na celom oblečení.
Na SD som nevidela moc kúskov, no na googli som niečo našla:

V reáli:

Mint - je jedna z farieb pastelových odtieňov. Je to niečo medzi bielou a zelenou.
Mne sa táto farba vééľmi páči.
V reáli:

Na SD:

A trend minulej sezóny-Neónové farby- sú späť! Určite máte v šatníku aspoň jeden kúsok z tohto trendu- naj kúsok, ktorý si skorokaždý kúpil z tohto trendu, je top. Ale samozrejme existujú aj iné pekné neónové kúsky:

Tak a to je nadnes všetko! A ešte ako som vyzerala včera:

(trošku fúkalo, tak mi to rozdivočilo vlasy :D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!