piatok 12. júla 2013

Hodnotenie outfitu

Ahojte! :)
Prepáčte ale dnes som nemala čas. Zajtra tu možno nebudem.. :/

Vybrala som si StarStyl774


Tento outfit je taký farebný. Chválim výber aj farbu trička. Šál by som dala preč- veď je leto - ale farbou sa hodí. Náhrdelníky by som všetky dala preč. Perlový sa k takému outfitu nehodí, ani s krížom a ani V.P.I. Kraťasy O.K ale farba mi tam nesedí. Náramky tie by som okamžite vyhodila!! Topánky na pod. sa k tomu absolútne nehodia. Outfitu dávam 3/10 .
Make-up. Nemá žiadnu lícenku,očný tieň proste nič. Má len otrasný pearsing a riasy v ktorých vyzerá ako ..... no slušne povedané ťuťo. Vlasy sa k tomu nehodia- myslím farbu.. Hodnotím na 1/10 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!