nedeľa 14. júla 2013

Ocenenie

Ahojte! Určite si mnoho z Vás všimlo na SSP pomoc s ocenením a mne samej to pomohlo. Niektorí ľudia však netušia, ako najlacnejšie nakúpiť 25 vecí v plaze.

Najskôr chodte do plazy. V katalógu si nájdite Móda, Doplnky, Opasok. Zvolte za starmince a čiernu farbu. Teraz si nájdite ten najlacnejší - 10 SC a dajte si ich do košíka 25x, čiže zaplatíte 250 Starmincí, čo je aj tak dosť.

Vaša MissSlovensko

3 komentáre:

  1. Ahojte, veľmi sa mi páči váš blog a mala by som na vás pár otázok :) Prednedávnom som s kamarátkami rozbehla blog: officialslovakstardolltwins.blogspot.sk a chceli by sme väčšiu sledovanosť, takže by som vám dala návrh, že by sme na našom blogu mali váš blog na viditeľnom mieste a vy náš, tiež na viditeľnom mieste :)A ešte sa chcem opýtať, ako ste dali na stránku tie pesníčky? :) Ďakujem, veľmi sa mi to páči :) Dúfam, že mi čo najskôr odpíšete :) Spravovateľka blogu officialslovakstardolltwins.blogspot.sk
    Na stardolle Bloody-scream

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Váš blog poznám, Ria-Pia mi o ňom hovorila, len rozmýšlam či by sme to spravili, pretože ani o našom blogu nikto nevedel a zrazu je z neho TOTO!!! Tie piesne sme pridali pomocou Wikplayer - http://www.wikplayer.com/ ale dá sa aj pomocou http://song-player.com/widget/. Takže si vyberte :)! A o tom Vašom blogu sa ešte poradím s CoverGirlAduskou, sellysellycool, Selilinoupoop a LadySuzzane :)!

      Odstrániť
    2. Je mi ľúto, že vám s ním nikto nepomohol, ale som rada, že sa ešte poradíte, potom mi prosím napíš na blog :) A ďakujem za tie pesničky :) Ak nevadí, rada by som ich pridala aj na náš blog :)

      Odstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!