štvrtok 4. júla 2013

Zmena outfitu 2

Ahojte! :)
Je tu znovu Zmena outfitu a dnes som si vybrala doll s menom didika444.

Outfit PRED:
Je to svieži outfit vo farbách žltej - striebornej a bielej. Tú blúzku-top čo si vybrala krásne skombinovala s doplnkami. Top je na leto hodný len mohol mať trocha viac sviežejšiu farbu. Biele džínsy sa hodia celkovo k outfitu, ale zvolila by som asi niečo kratšie keď je leto a aj ten top si to "žiada". Kabelku zvolila peknú, no k letnému outfitu mohla dať cez plece. Farba je trochu iná ako top, je taká skoro až do oranžovej. Topánky na vysokom opätku sa k tomu vôbec nehodia. Sú zlaté a nemá žiaden zlatý doplnok. A ešte tá ,,druhá kabelka´´- ozdoba, sa k celkovému outfitu nehodí. Páči sa mi farba okuliaroch. A úplne najviac chválim tvar vlasov! K tomuto outfitu sa nesmierne hodia :) . Tiež sa mi páči že dbala na náušnice- mnoho dolliek už na náušnice nedbá a nemá ich v outfitoch. Všimla som si aj červený lak na nechty ktorý to tak oživil. :)
Celkový outfit je pekný ale má menšie nedostatky hodnotím 7/10 :)






Outfit PO:
Outfit ktorý som vykúzlila ja je serióznejší :D. Outfit som zladila do takých farieb aj preto, aby ladili s okuliarmi a náušnicami. Vsadila som na takú béžovo-čiernu eleganciu. Blúzu som dala do béžovej farby. Páči sa mi na nej strih, a ako je nariasená. Zvolila som krátke čierne šortky. Čierne topánky na vysokom opätky. Kabelku som zvolila čiernu cez plece. Je inšpirovaná Coco Chanel.




Tak ako, páči? :)



1 komentár:

  1. Ahoj, som Anka2.9 a velmi by som chcela premenu, len neviem kde sa prihlasit ?´:D

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!