streda 31. júla 2013

Odpudivé osoby čo útočia 1. časť

Ahojte! Chcela by som Vás varovať pred týmito ľudmi, ktorých mám bloknutých!




1. StardollBohata - mám podozrenie že je to jedna moja bývalá kamarátka ikacelebrita2 s ktorou sa už asi 1 rok nebavím. Nadávala totiž CGA a následne sa mi vtierala do života - takých ľudí nikto nemá rád!

2. Disney-Saska - ukradli jej účet a ona sa ma pýtala na nechutné veci (domyslite si)!

3. maruskabo11 - nadávala mi v klube a ja ju nenávidím! Vraj že som krava! Nech sa naša milá pozrie do zrkadla! A najhoršie na tom je, že pozná jedny dievčatá z mojej bývalej školy, takže aj mňa na živo, brŕ...

4. petra12305 - to si už ani nepamätám, ale ľudí nemám bloknutých len pre zábavu...

5. Daja001 - to si tiež už nepamätám a som rada...

6. zledievca - presne ako má v mene, je to zlé dievča!!!

7. MucZlato - nadávky, nadávky, nadávky...

8. O_O_okata - hneď sa mi zdala podozrivá...a jasne...je...vraj že som rozmazmané decko čo vôbec nie je pravda!

9. srdce321 - hrozné! hrozné! hrozné!

10. (čerešnička na torte) DivaMacka333 - Najskôr asi keď som bola pol roka na Stardolle mi nadávala. Prosila o druhú možnosť tak som jej ju dala. ona to však zopakovala...

A to 90 percent z nich, patrilo medzi moje kamarátky...ach jaj...

MissSlovensko :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!