pondelok 22. júla 2013

Svet módy+Zľavy!

Ahojte!
Ako isto viete, na Stardoll prišli zľavy. Ak si kúpiš 3 položky zaplatíš len za 2! No smola je v tom, že zadarmo ti dá ten najlacnejší ;(. No môžeš si niečo kúpiť napr. z Miss Sixty niečo z Killahu a niečo z Pretty´n  love! :) No nesmie sa to kombinovať so SC.



No a ja ako pravá nákupná maniačka som si pokupovala 23 položiek! :D Je to dosť, čo? A takto to dopadlo:







Kúpite si aj vy niečo z toho? :) Ja som minula 150 SC a 241 SD :D. 




1 komentár:

  1. Ahoj, ja by som mala na teba jednú otázku, že ked si nakupovala, tak to mas oddelené doplnky a oblecenie :D ... Najskôr maš doplnky a potom oblecenie a v tom obleceni hned v prvom riaku a hned prva vec to cierne tricko naramienka si kupila v akom obchode ?? ... Dakujem ...

    vladuska.123

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!