štvrtok 4. júla 2013

Hodnontenie outfitu 2

Ahojte všetci! :)
Som tu znova s hodnotením outfitu! :) Pre dnešok som si vybrala lucygirl166

No, mne osobne sa takéto latexové vecičky nepáčia :D. Na nej to pôsobí pekne ale mne sa to nepáči! :D Tá kabelka je tiež taká, a k outfitu sa celkom hodí , len ona je čierna a šaty sú tmavo-modré. (dokonca ani námornícka modrá- ani tej sa to nepodobá :O :D). Silonky.. no stardoll na tom mohol lepšie popracovať.. Vyzerá to akoby ja som to kreslila.. :D. Topánky sa mi osobne nepáčia kedˇ sú samostatné. Samostatné?- ja na nich dám ešte napr. baleríny alebo balck plattforms. Ale inak outfit sa mi na nej nejako zázračne páči a hodnotím ho 7/10 :D
Make-up je podľa mňa príliš prehnaný. Výrazné čierne líčenie by som volila k nejaké rockers funs koncertu ale nie k tomuto. Preferujem skôr jemné líčenie. Riasy je ich tam moc nemyslíte? :D Neznášam ak si dávajú ľudia umelé riasy- v reále aj na SD. Ale je to iba môj názor. K tmavej pleti by som nedávala jemný lesk-rúž. Ale inak fajn... Vlasy sú božské!! Milujem ich! ♥. Strihom proste všetkým sa mi páčia! :) Dávam jej 5,6/10  :)  












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!