sobota 13. júla 2013

Zmena outfitu

Ahojte!
Som tu zo zmenou outfitu. Vybrala som si doll karuska1234. Je zo Slovenska, dievča, level: 66


Outfit PRED:
Tento outfit na prvý pohľad je celkom pekný. Nemá na sebe veľa. Ako prvé mi to oči bili topánky. Čierna lesklá farba sa hodí ku slávnostnejším príležitostiam a nie k takémuto outfitu. Tričko je v tvare slabo ružovej. Pekne ju skombinovala so šortkami ktoré sa farbou k tomu hodia.
Nepáči sa mi lak na nechty ktorý je v sýto žltej farbe. Ten sa k celkovému outfitu nehodí.
Make-up tiež nehodnotím pozitívne. Oči pôsobia veľmi placho. Dala na nich čiernu linku- asi všetky linky na svete lebo to pôsobí dosť tzv. hrubo-. Pehy, tak fajn ak sa jej páčia. Znamienko hodnotiť nebudem je to jej názor.. Farba rúžu je celkom fajn, no nehodí sa až tak. Celkový outfit hodnotím na 7,5/10 :) Čo je super :) .






PREPÁČTE za kritiku, je to môj názor.

Outfit PO:
Prv som nemohla nájsť topánky a preto som sa rozhodla že toto bude outfit na doma.
Zvolila som ružové šortky s cvočkami- resp. vybíjané šortky. "Zelenú" blúzu. No a ďalej neviem čo k tomu mám dodať :) Komentár si vytvorte sami ;)) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!