nedeľa 5. mája 2013

Zmena Vyzáže

Ahojte! Som tu s5 s novou rubrikou zmena vyzáže :) ide tu o to aby som dollke zmenila celú vyzáž :) teda vlasy,make-up,šperky,outfit :) lepšie povedané zmením dollku celú :) dúfam že sa vám bude táto rubrika páčiť a že sa do nej budete hlásiť :) Tak dneska zmením vyzáž doll menom Barbie_Original :) ktorú určite poznáte ako dobrú bloggerku na Stardolle :)


Pred:
Outfit je velmi pekný :) celý vzhlad na mna posobý tak ako keby bola diabol pod maskou anjela :D (nesmejte sa s toho :D) vyzerá to elegantne no zároven diabolsky :D



Make-up mala mierny skoro žiadny :) vyzeralo to jednoducho a pekne ved v jednoduchosti je krása :)
ale ako čerešničku na torte dala k jej dokonalej vyzáži piercing do krk :O to ma dostalo vyzerá to úžasne (musím to skúsiť aj ja :D :D )






Po:
Nemám čo k tomu dodať proste moja práca dúfam že sa vám to páčilo budem rada ked sa prihlásiťe okomentujete atd.. :D s pozdravom Rebecka799 :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!