piatok 24. mája 2013

News (Novinky)

a) 

Ahojte! Fakt prepáčte že je to oneskorené ale predsa len. Takže tu sú Hotbuysky.

HotBuys Disco Collar Top - Ten límček sa mi neuverieteľne páči a tričko tiež. Odporučujem :)
Pleayther Fringed Skirt - Nó...je taká zaujímavá, ale na leto je úžasná...
HotBuys Cannes Top - Tento top sa mi páči. Jediné čo by som vytkla je že tie vzory mohli byť inej farby.
HotBuys Cannes Skirt - No tak toto je už prípad ktorý sa mi nepáči. Vzorovo je pekná ale ja by som ju zvolila kratšiu a užšiu.
HotBuys City Light Sequin Dress - Hm...Strihovo sú podľa mňa veľmi pekné ale ten vzor je trochu zvláštny...


b) 

Á...Je tu nové polished! Ako sa Vám páčia? Mne moc pretože takéto vzory ja proste milujem!


c) 



Tieto antidote sa im moc podarili, až na to že sú drahé ako v LE!


Tak dúfam že sa Vám to páčilo a Vaše názory Nám prosím vyjadrite v komentároch!

XOXO MissSlovensko :)

1 komentár:

  1. Hot buys je naj :-*
    Kúpila som si top s límčekom a sukňu :D
    pauluskaSmile

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!