streda 15. mája 2013

HB Weekly

Ahojte, opäť tu máme opäť Hot Buys Weekly, dnes tu prevládajú väčšinou priehľadné materiály, ktoré sa mi začali páčiť čoraz väčšmi.
Prehľadná kabelka: Toto je asi  podľa mňa najvydarenejší kúsok z týchto HBW, okuliare by som možno dala samostatne, keďže sú dosť chceným kúskom na SD
Clutch: Neviem, či by som ju zaradila do tejto kolekcie, skôr mi pripomína niečo Aprés Ski alebo nejako tak 
Okuliare: Neviem, neviem niečo by sa tam dalo upraviť. Nepáči sa mi rám, ktorý vyzerá divne
Topánky bez priehľ. časti: Tiež celkom podarené, len neviem či mi tam pasujú tie ,, diery"
Topánky s priehľ. časťou: Niečo mi tu nesedí... podpätok je máličko zvláštny
Ako sa vám páči HBW?
Vaša CoverGirlAduska


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!