streda 29. mája 2013

News

Ahojte! Za posledné dni sa na SD udialo pár noviniek, o ktorých vám teraz píšem. Tak teda tu sú:
1) Nové Voile Graduation.
Graduation preto,  pretože o v angličtine znamená promócie či maturita. Nedávno som sa na tejto udalosti  zúčastnila, ale nedalo by sa povedať, že tam boli oblečení v štýle tohto Voile.  Mne sa tu semtam nejaké kúsky zapáčili, no nie je ich veľa. Ball Queen Dress mi pripadá ako pokus o peplum. Graduation Cape sa mi zapáčil preto, lebo zmení postavu dollky, non určite by som ho vylepšila. Najviac na mňa zapôsobil Graduation Dress. Pekné, jednoduché, oživené opaskom, šaty.
2) Nový Holiday Pass.
Neviem, či by som zase dávala 10€ za 400 sd a sc+ 90 dní SS a nejaké darčeky. Rozhodne sa mi zapáčil metalický top a sukňa, ale ako som už povedala, kupovať nebudem. 
3) Nové HB Weekly.
Kvalita sa mi zdá hrozná, grafika tiež nič moc. 
Top: Fúúú, čo povedať? Top mi pripomína skôr rybie šupiny ako gepardie škvrny. Určite by som zvolila inú farbu.
Šortky: Celkom zlaté, tie značky tam moc nemuseli byť, ale čo už.
Kabelka: Neonová+ pávie oká? To je asi vtip, že?
Šaty: To je už lepšie, len mi vadí čierny páš na hrudi, keď tak by som ho predĺžila. Nie sú škaredé, no ja moc neuznávam tieto ,,ramienka".
Šaty vzadu: No, myslím že je toto letná kolkecia a takéto pletené vzory tam nemajú čo robiť. Celkovo sa mi to na leto hodí, no neviem, či je spravné voľba dlhých rukávov.
A ešte jedna info, MS teda Sárke sa nedá pripojiť na internet, takže zatiaľ nemôže prispievať.
Vaša Andy





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!