utorok 7. mája 2013

Zmena outfitu!

Ahojte! rebecka dnes nemôže pridať príspevok tak ho pridám ja nech Anka2.9 nečaká!

Pred:


Hmm...zaujímavé...ideme od spodku!
Topánky sú na môj vkus až moc výrazné a farebné ale nemôžem povedať že nie su pekné pretože by som klamala. Akurát tie žlté šnúrky ma rozptyľujú...
No takže nohavice na nohaviciach všetci dobre poznáme (dúfam) a aj keď to neoblubujem, táto kombinácia sa ti podarila!
Šortky keďže už máš nohavice nemuseli byť takže tie by som odstránila!
Ďalej podprsenka sa tam absolutne nehodí, najradšej by som ju dala dolu!
Tričko je v pohode a vesta tiež!
Ale keď sa na to pozriem ako na všetko dohromady tak sa mi to zdá trošku zvláštne.
Tie šortky ako navrhujem úplný out, podprsenku tiež a pridať sa k tomu môže aj vesta pretože k tomuto outfitu moc nejde. Ďalej tetovania nie sú pre mňa ale ako sa dívam, Anke sa hodia :) ale krídla by som tiež dala out - možno k nejakým šatám alebo čo :D... Rukavice a uši sa mi tiež k tomuto outfitu nepáčia!

Po:


Takto by to podľa mňa vyzeralo lepšie aj keď pre mňa je to ťažké pretože ja mám skôr elegantný štýl a...proste na toto nie som dobrá :D!
Ale dúfam že sa páči!
Nabudúci diel sa dúfam že uvidíme už len v Zmene makupu pretože v tomto...

Tak čavte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!