štvrtok 23. mája 2013

Novinky - Magazín


Ahojte! Síce je len 23. a magazín vychádza 3. ale ja Vám chcem povedať že tentokrát nebude. Magazín bude až nabudúce a mám už aj premyslené ako bude vyzerať a o tom budú vedieť iba prispievateľky ktoré najviac prispievajú - Angie, Sell, Andy...já :D...a vy až o mesiac!

A ešte tu mám ďalšiu novinku ktorá sa týka magazínu.
Ide o to že na tomto novom magazíne budem pracovať iba ja a prispievateľky mi môžu poslať nejaké strany - dám tam Bohužiaľ iba 3 prvé ktoré mi prídu a budú pekné (hodné magazínu). Jedno miesto má zabraté selly, takže už zostávajú iba 2 miesta na ktoré môžete niečo poslať! A prispievateľky, posielajte mi iba 1 stranu, nie ako minule :D!



XOXO
Vaša MissSlovensko :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!