nedeľa 5. mája 2013

Zmena makeupu!

Ahojte! Je tu ďalšia Zmena makeupu - tentokrát s Ankou2.9!

Pred:
Makeup sa mi páči ale tú jednu náušnicu nosia skôr chlapci ale no čo...a ešte, na mňa je tam na tele veľa tých ozdôb a to tetovanie by som presunula na iné miesto napríklad na ruku ale no dobre, každý má svoj štýl...

Po:
Táto zmena sa mi podľa mňa podarila najviac zo všetkých ktoré som kedy spravila!
Takže odobrala som dolné umelé mihalnice (načo ich mať keď môžete mať prirodzené) a nahradila ich tým, že som prešla po dolných riasach riasenkou na dlhé mihalnice (neviem ako sa to povie :D).
Rúž ani lesk som jej nedala pretože podľa mňa je najkrajšia tá prirodzenosť!
Lícenku som nedala ale doporučila by som každému aby používal nie ružovú ani červenú ale hnedú - tá je najlepšia (skúsenosti).
Ceruzkou som prešla len vrchnú časť oka na ktorú som potom ešte namaľovala kúsok tieňom.
Vlasy zo stardesignu sú pekné, ale k tomuto makeupu a štýlu sa najviac hodia tieto vlasy.
Na požiadavku som zmenila aj šperky (čo nerobím obvykle) a keďže som nevedela nájsť vhodnú kombináciu k vlasom a makeupu, musela som dať jemnejšie náušnice.

P.S. Ak sa chcete prihlásiť tak kliknite na Celý článok :)
 Tu sú prihlásený:


sarkavankov
Rebecka799
CoolMarinka
Adelka.Stardoll
RIA-PIA
OmG_.
starklenot83
jasner-123
PerlaEma1
SziSzi92
Anka2.9
Rebecka799
emka299
jednaholka
sellysellycool

Prihláška (Keď kliknete na obrázok, presunie Vás to na stránku na ktorej vyplníte formulár):


P.S. Pripomínam prispievateľkám, aby sa v stredu obliekli a namaľovali pekne, pretože to bude asi pol roka na titulke!

1 komentár:

  1. ahoj premena sa ti vydarila! :) a to nieje nausnica ale tunel.. :D preto to mam iba jedno ... :D a uz aj preto, lebo sa mi to takto paci :D tato tvoja premena je super! :) idem sa aj takto zmenit! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!