utorok 28. mája 2013

Zmena interiéru

Ahojte! Dnes som tu s MEGA vydaním Zmeny interiéru, v ktorom budem meniť apartmá 3 dolliek!
Takže prvá je kikiniky:
Pred:
Po:
Z izby som spravila  jednoduchú klasiku: pohovka, skrinka a iné drobnosti. Na strop som použila čiernu ,,paličku". 
Ďalej tu máme hraskoeliska, Pred:
Po:
Z tejto izby som spravila mix, vecí, ktoré by mali obsahovať sklad ,,beginnera": nejaká ozdoba na stenu, stôl, posteľ, stolička a iné drobnosti.
A posledná je Caroline3365, Pred:
 Po:
Z izby som spravila interiér s výhľadom na záhradu, čo sa mi, myslím podarilo.
Ktorá premena sa vám páčila najviac?

Prihláška do Zmeny interiéru

Tu sa môžete prihlásiť do Zmeny interiéru
Prostredníctvom Formulárov Google nikdy neodosielajte heslá.
Používa technológiu Disk Google
Vaša Andy 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!