sobota 18. mája 2013

Angee si rejpe [jednaholka]

Mno,tak když už jsem tu tak začnu s obličejem
Nůůůůdááá,simtě hnědý make-up má na sobě polovina stardollu ;),dala bych teda o hodně méně řas,když už..Ale podle mě tam ty řasy zas tak nutné nejsou....Dále by jsem odebrala ten lesk,myslím si že se tam vůbec,ale vůbec,ale vůbec(čekáme až dokecám)nehodí...PS:Dej si menší nos,tenhle mi připomíná ježibabu
Outfit:Celkem dot zaujímevé,taky vás mate ten náhrdelník pod tričkem?Já nevím jestli je tam naschvál,ale příde mi to divné :// ale jinak fajn,sladila si to dobře ;) ae přidala bych víc zelených prvků
Apartmán:Je asi ze všeho nejlepší,krásně slazené,tak to má bejt holka :)

PSS:Toto je výbuch mé bujné fantazie,když sem upravovala jednu krávu,říká si AneThaa
Já věděla že ona má oči i na obočí!:D



1 komentár:

  1. Wow, díky..a ten řetízek ten není schválně :D A doll jsme si upravovala, ale asi jsem to neuložila..hm, tak nic no :D Díky za názor ;)



    jednaholka

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!