nedeľa 19. mája 2013

Zmena makeupu

Ahojte čitatelia (názov podľa Selldy)! Takže asi viete že Zmena makeupu (Change makeup) ma zase berie a preto Vám sem pridávam nový diel z novej rurbiky Zmena makeupu (Sorry že tu nieje titulka tejto rubriky) a tentokrát je s coolmarinkou!

Pred:



Takže, naša Marča dokázala že maľovať sa vie, no pokúsim sa ako vždy zmeniť jej tvár na nepoznanie!

Po:


Toto sa mi asi páči viac, ale ešte by som Marči chcela niečo poradiť:

1. Pleť - viem že takáto pleť sa páči polovičke Slovákov a Čechov na Stardolle a medzi nich som patrila aj ja, ale potom som si všimla že toto nieje Slovenská farba ale že to je Indická a Slovákom a Čechom sa moc nehodí. Rozhodla som si pleť zmeniť. Síce nie moc, stále je opálenejšia ako obvzklá Slovenská, ale už sa aspoň nepodobám na Indku.

2. Tieňe - tie tiene čo máš na tvári sú pekné ale mohli by byť trošku svetlejšie (nie moc) aby si vynikla.

3. Tvár - toto ti len tak odporučím pretože každý vyzerá ináč ale ako tie oči by si si mohla podľa mňa dať trochu väščie a nos trošku menší. Oči odporúčam hneď na 1. strane 1. a nos na 2. strane 1.
Prihlásený:
Adelka.Stardoll
RIA-PIA
OmG_.
starklenot83
jasner-123
PerlaEma1
SziSzi92
Anka2.9
Rebecka799
emka299
jednaholka
sellysellycool
stardolacka
angelina-smile3
SrdceMaky
COVERGIRLADUSKA
sarkavankov

Zmena makeupu

Prostredníctvom Formulárov Google nikdy neodosielajte heslá.
Používa technológiu Disk Google
Tento obsah nie je vytvorený ani schválený spoločnosťou Google.
Ohlásiť zneužitie - Podmienky poskytovania služby - Dodatočné podmienky


Svoje názory a pripomienky píšte do komentárov!

MissSlovensko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!