pondelok 13. mája 2013

Zmena makeupu!



Ahojte! Vážne prepáčte že som dlhšiu dobu neprispela ale minuli sme limit na internet takže ak vôbec funguje tak veľmi pomaly že na jednu stránku musím čakať hodinu a ďalej som sa ešte musela učiť na prijímačky ktoré som dnes úspešne napísala. Viem že Vás to nezaujíma ale len tak pre zaujímavosť skončila som 6 z 54 ale vrátime sa spät k Makeupu.









Dnes je na rade Rebecka799! A mám novinu! Miesto makeupu budem meniť celú tvár!

Pred:

Hm...Vlasy mi tam moc nesedia a makeup by som zmenila úplne.
Po:





Rebecka799
CoolMarinka
Adelka.Stardoll
RIA-PIA
OmG_.
starklenot83
jasner-123
PerlaEma1
SziSzi92
Anka2.9
Rebecka799
emka299
jednaholka
sellysellycool
stardolacka



                               

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!