štvrtok 9. mája 2013

Young Hollywood

Ahojte! Je to tu o niečo neskôr ale predsa len!



Šaty - veľmi sa mi páčia a aj kominácia týchto farieb je skvelá ale ten prúžok aby to malo nejaké ramienko sa mi nepáči!
Vlasy - ani jedny, ani druhé nie sú nič pre mňa.
Šaty (druhá kolekcia) - hm..,sú pekné ale tie drahokamy si fakt mohli odpustiť!
Silónky - podľa mňa sú tak pre prostitútky (sorrky za výraz)
Topánky - ružová? uprednostnila by som čiernu ale no dobre...

Tak čo, ako sa Vám páčia?
P.S. Pre každú prispievateľku mám nový banner!

MissSlovensko

4 komentáre:

  1. YH väčšinou prichádzal po celej kolekcií a nie po 1 okne, takže je to zaujímavé...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A tie vlasy nie sú z YH ale z Tress up
    CoverGirlAduska

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TO JE JEDNO! TY SI ZASE V HOTBUYS ZABUDLA KLOBÚK!

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!