sobota 23. novembra 2013

Zmena interiéru

Ahojte,
som späť so Zmenou interiéru, dnes so sellysellycool a DivaMacka333.
Selly:
Pred:
Po:
Spravila som len pár úprav, pričom nábytok zostal v pôvodnom stave.
DivaMacka333
Pred:
Pomóc! hovorím si pri dollke aj jej apartmáne. No, skúsim s tým niečo spraviť!

Po:
Celkový dojem: izba teraz pôsobi trochu nudne a prázdno, ale nič iné sa s tým nedalo spraviť
+malý bonus: ZI ForrestJitka159:
Pred:

Táto izba s ami veľmi páčila, preto som iba pridala alebo odstránila pár vecí.
Po:
Dúfam, že sa vám dnešné vydanie páčilo!

Prihláška do Zmeny interiéru

Tu sa môžete prihlásiť do Zmeny interiéru
    Prostredníctvom Formulárov Google nikdy neodosielajte heslá.
Používa technológiu Disk Google
Tento obsah nie je vytvorený ani schválený spoločnosťou Google.
Ohlásiť zneužitie - Podmienky poskytovania služby - Dodatočné podmienky

CoverGirlAduska

1 komentár:

  1. Moc se mi líbí jak jsi mi upravila apartmá! Určitě tvůj nápad využiju.

    ForrestJitka159 (budu se podepisovat *Lia*)

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!