štvrtok 28. novembra 2013

Stardoll Novinky

Ahojte,
ja už som Vám sem dávno neprispela, tak Vás sem znovu prispejem. Na stardolle nám zavítal nový obchod New Collection in Minimalism! V tomto obchode sa nachádza rôzny nábytok, napriklad Zrkadlo, ktoré stojí 146 sm, toto zrkadlo je podľa mňa skvelé v tom, že sa môžte do nho pozrieť, ako vyzeráte, ale tak sú tam
aj iné veci ktoré, sú podľa mňa pekné: sedačky, stoličky, poličky a mnohé ďalšie veci. Čo hovoríte na ten obchod vy?















Ďalšou novinkou je členstvo Platinum, to už je dávno, ale oni niektoré správy opakujú. Kúpite si ho? Ja určite nie, ja keď tak len superstar ale nie na dlho, ale len na 2 týždne. Ja som aj bola už raz superstar a bolo to super. Páči sa Vám tiež superstar? Keď si kúpite, superstar, môžete navrhovať a predávať oblečenie, máte otvorené všetky apartmá. Je to výhoda, keď ste superstar.

Toto sa už netýka superstar, ale prosím Vás pripájajte sa do mojej prihlášky na hodnotenie outfitu. Keď chcela by som používať rôzne mená a hodnotiť rôzne outfity. Prosím Vás prihláste sa u mňa. Veľká vďaka, tak ahojte :)

ForrestJanka












2 komentáre:

  1. Inak to zrkadlo vôbec neukazuje ako vyzerám takže predtým kým niečo napíšeš over si to...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oki, ale dakujem za radu a ja ak ti mozem povedat, by si sa sem mohla/moholl prosim ta podpisat svojim menom bud zo stardollu alebo svojim celym menom, pretoze tu by nemal byt anonymný komentár :)

      Odstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!