piatok 1. novembra 2013

Rozhovor s našimi kandidátkami na Miss Blogu 2013 :)

Ahojte!

MissSlovensko: Prečo ste na Stardolle?
jednaholka - Na Stardolle ani nevím proč jsem, viděla jsem reklamu a už to jelo :) :D.
Caroline3365 - Chcela som skusiť či ma to bude baviť aby som mala nejakú zábavu.
Cool-Girl00 - Na Stardoll jsem se dostala díky mé nejlepší kamarádce,která Stardoll hrála už od jeho založení :) Ukázala mi,jak vše funguje a moc mi pomáhala :D Jinak proč jsem tu? Mám tu super kamarády,se kterými si užívám spoustu zábavy :D.
MissSlovensko: ČoVás na Stardolle najviac baví?
jednaholka: Na Stardoll mě nejvíce baví nakupováni, předělávání apartmá a doll :).
Caroline3365 - Nakupovanie.
Cool-Girl00 - Na Stardoll mě nejvíce baví asi komunikace mezi přáteli. Miluji chatování :P Jinak dále mě také baví objevovat nové styly,upravovat svou doll,nakupovat a takové ty holčičí záležitosti :-).
MissSlovensko: Aký je Váš najobľúbenejší obchod na Stardolle?
jednaholka: Momentálně asi Decades ono se to střídá podle toho jakou mám náladu :D.
Caroline3365: Pretty n´ Love.
Cool-Girl00: Můj nejoblíbenější obchod není žádný... Nedokážu si vybrat. Obchody vybírám podle toho,kolik mám peněz a jaké oblečení zrovna potřebuji :D Mám ráda asi všechny obchody :D
MissSlovensko: Prečo by ste si zaslúžili byť Miss Blogu 2013?
jednaholka: Jsem level 58, byla jsem jenom 1 NCG, třeba Miss111Kaja- je level 47 a byla NCG 5x ... :/ a tahle soutěž mi s tím (doufám) pomůže! :)
Caroline3365: Mne nejde o výhru je mi úplne jedno či vyhrám alebo nie chcela som sa len zapojiť do súťaže a zabaviť sa.
Cool-Girl00: Neříkám,že bych si to zasloužila... Nikdo neví,co si zaslouží a co ne... Takže já netvrdím,že musím vyhrát,ale můj menší sen to je :).
MissSlovensko: Čo chcete odkázať hlasujúcim?
jednaholka: Lidičky, buďte pořád takový skvělý a hlasujte podle toho kdo se vám líbí víc, je ve zvyku že se vždycky volí kámošky, a upřímnost je docela důležitá! :).
Caroline3365: Dakujem všetkým čo za mňa hlasovali ešte raz ďakujem.
Cool-Girl00: Děkuji všem,co pro mě hlasují a moc si jich vážím :) Mám Vás ráda kamarádi!

Tak, dúfam že sa Vám rozhovor páčil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!