štvrtok 7. novembra 2013

Predstavenie

Ahojte, som novou prispievateľkou na tomto blogu. Predtým ako som nebola prispievateľkou som sledovala len tento blog. Tento blog sa mi páči veľmi. Je to super blog a teraz k tomu predstaveniu. 
Volám sa Janka, žijem na Slovensku, mám rada plávanie, internet, hranie na klavíri, lúštenie krížoviek a mnohé ďalšie. Moja obľúbená farba je žltá. Mojou obľúbenou speváčkou je Miley Cyrus a obľúbenou skupinou One Direction. To je o mne všetko.
Ak chcete niečo o mne vedieť ešte viac môžete si ma pridať na Stardolle za priateľku. Moje meno na Stardolle je ForrestJanka. Dúfam, že sa Vám budú moje príspevky páčiť. Tak to je všetko. Ahojte.

Mia Lukáňová :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!