streda 27. novembra 2013

Zmena make-upu!

Ahojte! Som tu s Anka2.9, Rebecka799 a emka299. Aká náhoda, že všetky tri dolls majú v mene 9, že?

Anka2.9 Pred:


No tak tento make-up nevyzerá pekne, a tie vlasy sa mi naozaj nepáčia, ale tvár vyzerá použiteľná, tak vyskúšame či je to pravda...

Anka2.9 Po:


Jej make-up som trochu poupravila aby vyzeral lepšie, a myslím že sa mi podarilo. Odstránila som umelé riasy a umelé vlasy. Jej doll má nádherné oči, čo si väčšina ľudí ani nevšimne, na ktoré sa dalo výborne malovať.


Rebecka799 Pred:


Make-up sa mi zdá trochu umelý, ako keby to bola barbie. Časti tváre spolu nesedia a farba vlasov nevyzerá v tomto prípade pekne.

Rebecka799 Po:


Oči som premaľovala fialovým očným tieňom, čiernou linkou ktorú som nakreslila hore a objemovou ale aj predlžovaciou riasenkou. Hneď dievča vyzerá lepšie :)!


emka299 Pred:



Chápem že toto je niekoho štýl, ale predsa nechceme vyzerať prehnane!

emka299 Po:


No, s tvárou sa nedalo spolupracovať. Potom to tak aj vyzerá.


Zmena makeupu - Prihláška


    Tvoja prezývka na Stardoll.com + Enter
    Prostredníctvom Formulárov Google nikdy neodosielajte heslá.
Používa technológiu Disk Google
Tento obsah nie je vytvorený ani schválený spoločnosťou Google.
Ohlásiť zneužitie - Podmienky poskytovania služby - Dodatočné podmienky

8 komentárov:

  1. Omg na Anka2.9 si dala len riasenku a rúž bola krajšia pred premenou tak isto aj ostatné doll!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie je pravda, celkove som ju upravila a všetky vyzerajú o 100% lepšie, ale toto je tvoj názor :)

      Odstrániť
    2. mne sa to páči, sú fajn upravené :)
      ForrestJanka

      Odstrániť
    3. Anka2.9 pred premenou bola síce pekne namaľovaná ale tiene jej zmenšovali oči, takže po premene vypadá lepšie :-)
      abcAjka

      Odstrániť
  2. Všetky boli pred premenov krajšie . Prvá to pod očami má hroznéé . Druhá po premene : tie vlasy a odtieň pier.. No hrúúza.. Tretia iba si odstránila šperky makeup a zmenila vlasy .. nič moc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Víš ten třetí je přeplácaný a to znamená to že je to hnusný.

      Odstrániť
    2. Jasné. Díky za názor :)! Aj keď si myslím to čo si myslím!

      Odstrániť
    3. Myslím před předměnou

      Odstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!