utorok 5. novembra 2013

Rozhovor s ...EXTRA VYDANIE!

PAULUSKASMILE

1.Ako si sa sem dostala?

PauluskaSmile: Jedného krásneho dňa som bola na fb a na pravej strane obrazovky sa objavil nejký pútač na túto hru.Klikla som naň no neupútalo ma to.Večer keď som zaspávala mi behalo v hlave že by mohlo byť super zahrať sa na barbie.Na druhý deň som sa zaregistrovala a odvtedy ma to neprestalo baviť.
2.Tešíš sa na Vianoční Kalendár ?
PauluskaSmile: Aj áno aj nie.Nemám rada zimu ( smiech)
3.Ako vieš bol Halloween.Bola si naň oblečená?
PauluskaSmile: Á áno náš sviatok Halloween.Dlho ospevovaný.No masku ako masku som nemala len som zmenila štýl takže ani nie nemala som masku.
4.Máš nejaký blog?Alebo niekde prispievaš?
PauluskaSmile: Už dávnejšie som si založila blog kde som prispievala príbehmi.Mojou srdcovkou.No neskôr ma už prispievanie omrzelo aj vinou niekoho nemenovaného ktorý mi jednu kapitolu ukradol.Takže už neprispievam asi dva mesiace ak nie aj tri.
5.Tvoj štýl?
PauluskaSmile:  Ach môj štýl je rozmanitý.Nemám len jeden štýl je ich viac.Obmieňam ich skoro stále.Raz som rebelka a inokedy roztomilé dievčatko.Každý z tých štýlov je úplne iný takže sa mi ťažko hovorí o mojom štýle.
6.Si vlastne "pubertálne" dieťa,myslíš že to ovplyvnilo aj tvoj štýl?
PauluskaSmile: Tak určite áno.Vyrástla som a môj štýl sa rapídne zmenil ale povaha nie.
7.Tvoja prvá KÚPENÁ vec?
PauluskaSmile: Oh asi šaty už neviem
8.Zúčastnuješ sa veľmi často nejakých súťaží?
PauluskaSmile: Iba keď sa totálne nudím
9.Máš nejakú obľúbenú vec? (ak hej pošli foto)
PauluskaSmile: Nie nemám .. veci obmieňam a je zaťažko vybrať jednu naj.
10.Čo nám odkážeš?
PauluskaSmile: We are sexy and We know it ... xD





LulsaCandy

LadySuzzane:Ako si sa dostala na SD?

LulsaCandy: Cez sestru veľmi dávno -r. 2007

LadySuzzane:Čo ťa zaujalo na SD?

LulsaCandy: Že je to prvá populárna stránka o móde a návrhárstve - a mňa móda a návrhárstvo veľmi záujíma

LadySuzzane:Tvoj názor na Stardoll Academy ?

LulsaCandy: Nuda, nespĺnam to a tažké úlohy

LadySuzzane:Čo by si na SD zmenila?

LulsaCandy: Určite cenu za superstar alebo pozmenila stardolary - za takú cenu viac stardolarov by mohlo byť

LadySuzzane:Tvoj názor na reťazovky?

LulsaCandy: Mažem, zbytočnosti

LadySuzzane:Tvoja najlepšia kamarátka?Prečo si si ju obľúbila?

LulsaCandy: Neviem či myslíš tu alebo v real ?! Ak tu tak Venusa77 - dá sa s nou pohodovo vyrozprávať, zábavná, proste si rozumieme.

LadySuzzane:Blížia sa Vianoce...Budeš taký "SANTA" ?

LulsaCandy: I have no idea what you talking about

LadySuzzaneMáš nejaký drahý kúsok?

LulsaCandy: Viacej :)

LadySuzzane:Tvoj najlepší outfit?

LulsaCandy: Mám všetky moje naj outfity v albume

LadySuzzaneČo odkážeš naším čitateľom?

LulsaCandy: Nech sa až píliš nenudia pri čítaní tejto "naj odpovede na svete" :DDD Papa


BabyDy123

Lady Suzzane:Ako dlho si na stardoll-e?

BabyDy123: Asi 3/4 roku od jara myslím.. :D

LadySuzzane:Ako si sa dostala na stardoll?

BabyDy123: No tak už jsem to dřív hrála.. a tak jsem se k tomu vrátila a začalo mě to bavit.. :)

LadySuzzane:Aký je tvoj štýl?

BabyDy123:Mám ráda elegantní .. ale většinou se oblékám podle své nálady.. :)

LadySuzzane:Aký je tvoj názor na Stardoll?

BabyDy123:No tak.. je to velmi návykovéé.. :DD A supéér! :D

LadySuzzane:Máš cenný kus oblečenia?

BabyDy123:Mám.. pár kousků co bych za nic nevyměnila!

LadySuzzane:V čom je výhoda, keď si SS?

BabyDy123:Ve všem.. hlavně v bazzaru.. a taky na párty... všudéé! :D

LadySuzzane:Máš kámoša/kámošku na stardoll-e ale aj v reáli?

BabyDy123: Mám mám.. jsou tu asi 4! :DD Teda které jsou i v reálu.. i na sd! :D

LadySuzzane:Máš niekoho za svojho vzora?

BabyDy123: Mám.. mám.. Gizeemms..a ještě další

LadySuzzane:Čo ešte hráš okrem SD?

BabyDy123: Tak .. nic moc.. The Sims.. a sem tam zajdu na JumpJupiter

LadySuzzane:Ktorý klub je podľa teba fajn?

BabyDy123: Modeliny!!

LadySuzzane:Čo by si na SD pridala a čo zase vyhodila na koniec sveta?

BabyDy123: Vyhodila bych podvodníky! A přdala.. newím co.. .:D

LadySuzzane:Čo chceš odkázať našim čitateľom?

BabyDy123:Že Stardoll je úžastná hra!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!