utorok 5. novembra 2013

VEĽKÝ ŠPECIÁL-ROZHOVOR S SWEETSKYANGEL - VÝHERKYŇA MSW!

Aký je to pocit vyhrať MSW 2013 ?
Som tak šťastná!Nemohola som tomu uveriť!Nikdy som získala skutočnú cenu !Ďakujem hlavne tým čo ma volili.Veľké vďaka Stardoll!
Kde ste našla inšpiráciu pre svoju víťaznú Doll ?
Obdivujem slávneho holandského modela Doutzen Kroes , vždy vyzerá tak šťastne a ona je tak krásna. Moja bábika Sweetskyangel je trochu podobná
Aká je tvoja obľúbená vec na Stardolle?
Radšej sa ma pýtate , čo sa mi páči na Stardoll :) Páči sa mi skoro všetko ! Milujem svoju bábiku šaty s krásnymi šperkami a horúce módne výstreli, alebo šaty jej ako slávna speváčka alebo herečka , tiež rada experimentujem s rôznymi účesmi a make - up .
Aká je vaša obľúbená zbierka všeobecne ?
Som totálne zamilovaná do  Hollywoodu , ale aj miloval Pet a  porter,ale to je preto,že mám rada všetko,čo má čo do činenia s koňmi .
Obľúbenť kus oblečenia a obchod?
Young Hollywood ” Miranda at met Ball” šaty
Chceš dať nejakú radu?
Ak chcete mať ohromujúcu bábiku , prečítajte módne časopisy a sleduj módne prehliadky na YouTube pre inšpiráciu .

REAL-
How does it feel to win MSW 2013 ?
I'm so happy ! They can not believe I've Never I got a real prize ! Thank you especially to what has volili.Veľké thanks to Stardoll !
Where did you find inspiration for your winning Doll ?
I admire the famous Dutch model Doutzen Kroes , always looks so happy and she is so beautiful . My doll is somewhat similar Sweetskyangel
What's your favorite thing about stardoll ?
You better ask me what I like to Stardoll :) I like almost everything ! I love my doll dress with beautiful jewelry and fashion hot shots , or dress her as a famous singer or actress , also likes to experiment with different hairstyles and make - up .
What is your favorite collection in general ?
I'm totally in love with Hollywood , but also loved pet a porter , but that's because I love anything that has to do with horses .
Favorite piece of clothing and shop ?
Young Hollywood " Miranda at Met Ball " dress
Would you give some advice ?
To have a stunning doll , read fashion magazines and watch fashion shows on YouTube for inspiration .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!