sobota 9. novembra 2013

Bohužial, zmeny

Ahoj. Takže ako ste mohli vidieť asi ma bude každý nenávidieť kvoli tomu že tu nejakých ľudí vyhadzujem keď neprispievajú alebo že tu riešim kto bude mať akú rubriku ako dnes a z toho vznikajú hádky. Ale niekto to robiť musí. Ináč by tu bol taký neporiadok...Ale teraz k veci.
Dnes zase mi tu vznikla drobná hádka, kto bude teda nakoniec prispievať rubrikou PKS outfit. Ach...
No a tak rozhodla som sa, aby som to neriešila večne, že by to asi malo ostať tak ako doteraz, a to bolo tak, že som tú rubriku robila ja a CGA. Dúfam že to ostatným nevadí. Je tu ešte veľa skvelých voľných rubrík v ktorých môžu ukázať svoj talent.

Tak čaute, dúfam že aj na toto nevznikne drobná hádka!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!