nedeľa 10. marca 2013

Stále sa mi zdá že prispievam iba ja!!! No čo už :D! Teraz to je s MudrouSar mojom ďalšiou dobrou kamarátkou ktorá potrebuje v obliekaní poradiť (nič v zlom).

Hmm...Je to zvláštne. Tak ideme rozoberať na menšie časti!
Šaty sú krásnej bielej farby a hodia sa k mašličke na vlasoch. Topánky sú v poriadku ale lepšie by vyzerali biele na podpätku nie kvetinkové baleríny. Vlasy to už je väčší problém. Keď nevieš vyrobiť vlasy, tak si kúp alebo daj si normálne! Celkové hodnotenie - 3 hviezdičky!

Prihláška do Ohodnoť ma!!!


Toto


je prihláška do Ohodnoť ma!!! Napíšte do rámika svoje meno na SD a dajte

Enter!
:D



 
Angelina-smile3
Miss111Kaja
MissSlovensko
adinka.malinka

damian.damco
sellysellycool
Caroline3365
MudraSar
CoverGirlAduska
bezklukaa


P.S. Sorry za rámik! Vaša MS

1 komentár:

  1. Ďakujem za pomoc Missi! Vážne, vyzerám ako pohroma XD

    MudraRachel

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!