utorok 19. marca 2013

Nové pozadie + Nová súťaž

Ahojte! Ako ste si si všimli, a ako Vám napísala už aj CGA, my dve stále meníme tento blog. Premýšlala som a rozhodla som sa že keď ide Jar, titulná fotka by mala byť jemná a taktiež aj pozadie. A preto vyhlasujem súťaže:

a) pre prispievateľky:
Ak budete veľa prispievať, možno sa ocitnete na titulke tohoto blogu. Vždy tam udú dve pripsievateľky a preto, pretože teraz som najviac ja s CGA prispievala, dala som Nás na titulku a tak to zostane až dokedy nebudete prispievať a koniec koncov, my máme na svedomí tento blog a všetky blogy majú iba takých ludí na titulke.

b) pre všetkých:
Ak budete komentovať príspevky ktoré budú napísané od zajtra, a budete ich mať najviac, dostanete nejaké oblečenie zo Stardesignu podľa Nás. Takže koment...
P.S. Nápad CGA :)

Vaša MissSlovensko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!