piatok 8. marca 2013

Ohodnoť ma!!!


Ahojte! V ďalšiom vydaní Ohodnoť ma!!! Mal tu byť damian.damco lenže je to chalan a toto je skôr pre dievčatá. Tak a preto ho sem nedám ale dám sem sellysellycool!

Jej outfit sa moc hodí k pozadiu (je to peklo ak som dobre pochopila).
Všetko je dokonalé až na sukňu a topánky ktoré by som zmenila. Sukňu by som zmenila na tmavšiu a topánky na nejaké viac plnšie. Ináč je to celkom pekné! Celkový dojem - 4 hviezdičky!

Prihláška do Ohodnoť ma!!!



Toto
je prihláška do Ohodnoť ma!!! Napíšte do rámika svoje meno na SD a dajte Enter!
:D








 
Angelina-smile3
Miss111Kaja
MissSlovensko
adinka.malinka
damian.damco
sellysellycool
Caroline3365
MudraSar
CoverGirlAduska
bezklukaa

Vaša MS! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!