štvrtok 21. marca 2013

Ohodnoť ma!!!

Ahojte! Je tu ďalšie ohodnoť ma, s MissSonicqou!

Celý outfit sa mi moc páči ale to žlté tričko mi tam svieti, takže vymenila by som ho za nejaké ružovo-šedé aby to sedelo. Každopádne, všetko ostatné je pekné a preto nemám čo vytknúť! Celkové hodnotenie - 4 hviezdičky!

Prihláška do Ohodnoť ma!!!


Toto
je prihláška do Ohodnoť ma!!! Napíšte do rámika svoje meno na SD a dajte Enter!

:D







Vaša MissSlovensko


Angelina-smile3
Miss111Kaja
MissSlovensko
adinka.malinka

damian.damco
sellysellycool
Caroline3365
MudraSar
CoverGirlAduska
bezklukaa
MissSonicqa
MissEldorada1
Angelina-smile3
nataliamatasov
matulq
OmG_.
zlatokrasavec
Kristina. V.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!