sobota 9. marca 2013

Ohodnoť ma!!!

Ahojte! Je tu ďalšia časť Ohodnoť ma a teraz s Caroline3365 mojou dobrou kamarátkou!
Jej outfit na mňa pôsobí príliš...to sa nedá ani vyjadriť (nič v zlom).
Tak ideme to rozoberať! Šaty sú krásne a aj topánky sa dajú zniesť, ale strieborné nohavice k jemným šatám?! Taktiež by som odobrala účes a dala nejaký rozpustený hnedý, blonďavý. Nedala by som si okuliare. Celkové hodnotenie 2 hviezdičky

Prihláška do Ohodnoť ma!!!





Toto

je prihláška do Ohodnoť ma!!! Napíšte do rámika svoje meno na SD a dajte
Enter!
:D


Angelina-smile3
Miss111Kaja
MissSlovensko
adinka.malinka
damian.damco
sellysellycool
Caroline3365
MudraSar
CoverGirlAduska
bezklukaa


Vaša MS! :D

P.S. Dúfam že nevadí

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!