pondelok 4. marca 2013

Ohodnoť ma!!!

Ahojte! Je tu ďalšie ohodnoť ma a teraz je s Miss111Kajou!

Velmi sa mi páči kombinácia ružových šiat a čierneho kabátiku (bundičky). Taktiež sa mi páčia silonky. Kabelka je dobrá, ale mohla byť väčšia a viac čierna (viem, ťažko sa to hladá). Jediné čo by som zmenila sú vlasy, ale tie sa meniť ani nemusia. A na koniec, čerešničkou na torte sú topánky z obchodu Nelly a taktiež chválim náušnice Hotbuys! Celkový dojem - 5 hviezdičiek! Congratulation Klári!

Prihláška do Ohodnoť ma!!!

Toto je prihláška do Ohodnoť ma!!! Napíšte do rámika svoje meno na SD a dajte Enter! :D
Používa technológiu Disk Google
Tento obsah nie je vytvorený ani schválený spoločnosťou Google.
Ohlásiť zneužitie - Podmienky poskytovania služby - Dodatočné podmienky

Prihláste sa! Vaša MissSlovensko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!