nedeľa 31. marca 2013

Prečo je to tak





















viac v celom článku (viac informácií)

Nová rubrika Prečo je to tak . Ide o to že sa pokúsime prísť  na odpovede otázok ohľadom stardoll. Vždy keď idem na stardoll party a dám si hru súboj šiat som vždy v strede a dosť mi to vadí pretože je v strede práve tá tabuľka a nieje ma vidno a tak sa spýtam stardoll tímu.




v ďalšom dieli dám odpoveď

Vaše otázky posielajte TU 

 
Gratulujme si toto je náš 400 príspevok

2 komentáre:

  1. Ak možem tak ti to vysvetlím.V strede si len na svojom počítači/notebuku.Iný ktorý hrajú tež súboj šiat ale a inom pc ta nemajú v strede ale inde a oni seba majú v strede.Proste všetci majú na svojom pc svoju doll v stred a tých druhých inde aj ináč. napr. ty seba máš v strede a iný a majú inde napr.poslednú, a nielkdo ta má možno vedla seba.

    Miss111Kaja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie ja som to hrala aj na tetinom a vždy som bola v strede

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!