nedeľa 1. decembra 2013

Voľný čas

Ahojte!
Predpokladám že v tieto zamračené dni nemáte, ako ja, čo robiť, takže mám tu zverejním, ako vypĺňam svoj voľný čas:
1. Kreslím, čarbem kde sa dá
A ja pritom ani neviem, že či to je pekné, ale čo ma potom, keď ma to baví...
2. Playing with my dooooog
Ešte že toto naši nečítajú (hlavne tato), lebo by ma asi zabili. Keď prśí alebo neviem čo, tak si do letnej (je to miestnosť pri dvore a v lete tam máme obedy atď) pustím našu Lildu a tá už ide hneď vyskočiť a ešte ja ju v tom podporujem (no som ja normálna?!)
3.čítam, čítam,čítam
Ja som sa asi do kníh zamilovala... ale fakt!
4.PC a TV
Ja viem , že niekto povie, že to je blbosť, ale milujem Chlapi neplačú a Búrlivé víno...
5. Tanec a hudba
Občas, keď hrá nejaká dobrá muzička,tak sa aj zatancujem :D Moje najky:
Little Mix - Move
Toto nemá najkrajśí názov, ale ségra to má na zvonení a je to dosť chytlavé :D Britney Spears- Work B**ch
w.i.ll.i.am- Bang Bang
Fergie ft.Goonrock- A little party never killed nobody
No a  Gogo samozrejme :DD
Alebo sa učím, lebo VŽDY sa musím čosi učiť do školy!!!
+ malá anketa: Čo si prajete na Vianoce pod stromček?
CoverGirlAduska

5 komentárov:

  1. Super článok, ale tie piesne mne nevyhovujú. Mne sa nepáčia. Každý má predsa len iný štýl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja milujem Unconditionally, Roar a The one that got away od Katy Perry, Catch my breath od Kelly Clarkson a ešte veľááá piesní ale toto sú BEST :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No vidíš :D Ja zase nemám rada pomalé, lebo potrebujem piesne , na ktoré sa dá trsať :D Veď vieš ako my s Verčou v sobotu :D Bum šakalaka dance dance dance daance- Big Bang Fantastic Baby :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!