nedeľa 22. decembra 2013

Christmas DIY

Ahojky,
ako sa máte? U nás sú vianočné prípravz v plnom prúde.A myslím, že každý má rád, keď má pekne vyzdobenú izbu či dom. A preto:
X-MAS DECORATIOOONS!
Toto som robila aj ja,pričom som ich už len dofarbila striebornou farbou:

Toto pozná určite každý :D Tento víkend som bola chorá, takže som mala čo robiť :D

Tohto soba som si len nakreslila na papier a povystrihovala časti tela s farebného papiera, zlepila a je to strašne cuteee :)

Podobné sme robili ešte minulý rok :)

Podobnź nápis som iba prekreslila na papier, vymaľovala a nalepila na dvere. Je to taká tabuľka, kde je na druhej strane Happy New Year podľa toho či sú Vianoce alebo už nový rok.

A k Vianociam neodmysliteľne patria aj svietniky. čo sa týka sviečok, momentálne sme kúpili vanilkové a čokoládové a musia dávať pozor, aby som ich nezjedla :DD

To je nadnes všetko! Aké ozdoby máte doma vy? Do komentov!
CoverGirlAduska

3 komentáre:

  1. Chcela by som vám napísať jednu zaujímavosť, na aky mail poslať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak chceš, pošli to mne na meil sarinka.vankova@gmail.com :)
      Ináč Adi, my máme doma, čo som s Kubčom vyrobila. Ja som vyrábala origami hviezdy, ak chceš naučím ťa :D a on vločky :D Takže tak :D

      Odstrániť
    2. A ešte ja s Jasmine sme v škole robili také veci, že sme drôtik zmotali do kruhu, potom sme to obtáčali modrou slamou, potom sme tam kreslili vzory a nakoniec sme tam aj niečo prilepili. :)

      Odstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!