streda 18. decembra 2013

Zmena outfitu

Ahojte,
dnes už je to znova po dlhšom čase, čo sem nikto nepridal pridal príspevok, naposledy CovergirlAduska. Tak aj ja sem Vám pridám nový príspevok. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. 
Mám pre Vás zmenu outfitu na každý deň, čo si môžete obliecť. Vybrala som najvhodnejšie kombinácie oblečenia, ktoré myslím si, že sa hodia ku všetkému. Tak ideme na to:
Zvolila som takýto kvietkovaný vzor pretože, sa mi veľmi páči a myslím si že sa hodí ku všetkému. Čo hovoríte na toto oblečenie vy? Páči sa Vám? Ak áno, tak bola by som rada ak by ste mi napísali komentík ohľadom tohto oblečenia. Budem veľmi rada :)


Zvolila som preto takýto jednoduchý vzor, pretože sa mi veľmi páči tričko, ktoré sa hodí veľmi k čiernym nohaviciam alebo hnedým alebo aj k čiernej sukni. Čo hovoríte na toto oblečenie Vy? Páči sa Vám ? Budem rada, ak mi napíšete komentík ohľadom tohto oblečenia. 

Tak ahojte. Vaša Mia :)

3 komentáre:

  1. Pekné :). Môžem sa spýtať, z akého obchodu je to tričko v druhom outfite?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si že RIO nebo IT GIRLS...

      Děvka

      Odstrániť
    2. vdaka, to tricko neviem odkial je, ale vola sa ze Fudge Top a kupila som si ho za 50 sm :)

      Odstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!