piatok 27. decembra 2013

Ahojky,
neviem či to bude natrvalo alebo len teraz, ale rozhodla som si dať prestávku od blogovania(asi Sárku prekvapím). Asi ma tu nikto nemá rád, keďže skoro na všetkých mojich príspevkoch mám len samé Nič moc.Aj tak sa vám už  moje outfity nepáčia. Taktiež už ani stardol nie je to, čo býval a tiež býva centrom hádok (že,  Sárinda?). proste existujú aj lepšie a doležitejšie hodnoty života ako Stardoll. Niekedy sem semtam ešte prídem, ale nie nastálo.
CoverGirlAduska

11 komentárov:

  1. Som rada že som zo sd už pol roka preč. adinka.malinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mohla by som vám skusiť urobiť titulku ? na aky mail poslať?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak neviem, tak si vytvorme ešte jeden blog ktorý nebude o Stardolle :). Ináč, mám taký nápad. Skúsme na týždeň nechodiť na Stardoll, vôbec, a potom tam po týždni pôjdeme, a možno nás to bude baviť :/. A ináč, tie hádky by neboli kebyže ma neprovokujú a nenadávajú polovičke Stardollu že nemajú štýl...To ma nahnevalo :D.

    Adinka.malinka - Moc ti ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. není zač :)
    adinka.malinka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Díky Adinka.malinka ale asi titulku budem robit aj alebo sárča

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aku titulku ste chceli robit? ja tiez mozem nieco pomoct s tym alebo poradit, ale ja neviem s cim mozem prispievat teraz tak preto nepisem, ale este urcite nieco prispejem, len uz nevidim ze by niekto nieco prispel
    ForrestJanka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pocujte, neviem ci sa vam to bude pozdavat alebo nie, ale ja mam vytvorený jeden blog s jednou mojou kamoskou, tak som sa vas chcela spytat, ci by ste sa nechceli pridat k tomu blogu byt prispievatelkami a budeme spolu vsetky prispievat, ak by ste mali teda záujem a ak by ste ten zaujem mali tak skusim sa jej spytat ci by ste sa nemohli k tomu blogu pridat, pretoze my na ten blog velmi neprispievame, tak je taky o nicom aspon teda mne sa az tak velmi nepaci, tak by som ten blog nejako rada zmenila, len by sme sa museli dohodnut, ak by ste mali teda zaujem :)
    ForrestJanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mia, to je super, ale ja tam prispievať asi nebudem. Na FB mám novú stránku, na ktorú prispievam rada, a baví ma to. A ja neviem, keď vieš, ja by som rada prispievala na ten FB (We love cats), a ešte sa ma aj CGA a adinka.malinka pýtali, či by som neprispievala na ich blogy...ináč Aďky (obidve), ja na vaše blogy budem prispievať, len by ste mi asi mali povedať čím, lebo ja neviem o čom by som písala...

      Odstrániť
    2. aha, no oki, ale ak sa smiem spytat, co bude s tymto blogom ? zrusi sa?
      ForrestJanka

      Odstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!