pondelok 23. decembra 2013

Ospravedlnenie

Ahojte. Prepáčte že som v tomto mesiaci moc neprispievala, ale chápete to. Samé písomky, bola som aj chorá, bola som na výlete a musela som potom dohnať učivo. Ďalej som robila prípravy a ozdoby na Vianoce, včera sme s bratom ozdobovali stromček...mama má zajtra meniny ale keďže sú tie Vianoce, tak sme to oslavovali včera...

Tak dúfam že mi to odpustíte :) Teraz som pripravená až do 8.1. 2014 prispievať ako o dušu. Akým príspevkom by ste chceli začať? :) Píšte do komentárov :)

MissSlovensko

1 komentár:

  1. Ja by som prijala nejaké zimné outfity, alebo zimnú prezentáciu. (neviem či robíte na blogu prezentácie, ale prijala by som nejakú =) )
    abcAjka

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!