sobota 7. decembra 2013

Stardoll novinky a nový zimný outfit

Ahojte, 
už je to dlho, čo Vám sem nikto neprispel. Tak Vám sem prispejem znova ja. Mám tu pre Vás nový outfit, ktorý som vytvorila na tému Zima a to preto, pretože sa vonku schladilo veľmi. Tak preto som Vám vytvorila takýto outfit. Tak ideme na to :



Sveter: Stella long blouse, RIO - 95sm;
Pančuchy: Black Pantyhose, Fallen Angel - 30sm;
Rukavice: voile gloves, VOILE - 20sm;
Topánky: Black Velve Wedge Boots, Fallen Angel - 50sm;
Šál: Lace scarf, Fallen Angel - 40sm.

Dúfam, že sa Vám tento zimný štýl páčil + ešte jedna infoška na stardoll nám prišiel nový obchod, ktorý sa nazýva Subcouture vo Starplaza. Musíte sa, ale ponáhlať niečo si kúpiť pretože tento obchod nebude dlho otvorený. Máte ešte jeden deň, aby ste si niečo kúpili. V tomto obchode sú pekné veci, aj keď len za stardolary a tento obchod je príliš drahý. Čo hovoríte na ten obchod Vy? Páči sa Vám? Kúpite si niečo ? Ja v tomto obchode určite nie, ale dúfam že sa Vám tento môj príspevok páčil. Tak budem veľmi rada, ak mi na tento príspevok odpíšete. Veľmi pekne ďakujem. Tak ahojte :)

Vaša Mia 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!